Reisinspiratie
Leave a Comment

Bye! Januari 2016

reisblog overzicht januari 2016

De eerste maand van 2016 heb ik nog geen reizen gemaakt, wel veel plannen :). We hebben leuke hotels geboekt en een auto gehuurd voor onze trip naar Mexico. Via de app Duolingo probeer ik ondertussen een paar basiswoordjes Spaans te leren. Ook deed ik Afrika-inspiratie op bij de  indrukwekkende voorstelling Africa Together van natuurfotograaf Adri de Visser. Tijd voor een terugblik!

Hier en daar bloggen

Goed, ik ben weer een voorzichtig beetje begonnen met bloggen. Niet alleen op mijn website, ook op de blog van Thika Travel (niet geheel toevallig mijn werkgever) kun je sinds januari blogs van mij terug vinden. Zo heb ik met wat hulp van mijn collega’s de 5 mooiste safari’s zónder jeep op een rij gezet. En mooi zijn ze. Op mijn eigen site verscheen een interview met wereldburger Chang en liet ik zien wat Oman voor mij zo uniek maakt.

Benieuwd wat de drie meest gelezen blogs van januari zijn?

  1. 5x doen in Lissabon
  2. Bye 2015!
  3. Wereldburger in Hong Kong

Tja, niet heel verrassend dat de good old Lissabonblog de lijst aanvoert. Voor mij een goede stok achter de spreekwoordelijke deur om weer nieuwe verhalen te publiceren die net zo goed (of liefst beter) gelezen worden. Dat gaat vast goed komen als we eind februari naar Mexico vliegen voor een roadtrip langs tempels, natuurparken en witte stranden!

Bye januari!

Leave a Reply

