Reisinspiratie
Leave a Comment

Bye! September 2015

overzicht september 2015 reisblog

September, come and gone. Het lijkt een eeuwigheid geleden dat ik met vriendlief langs de Muur liep en ik niet veel eerder kennis had gemaakt met mijn nieuwe collega’s. En afhankelijk van wie je het vraagt,  kan een maand best een eeuwigheid zijn.  Tijd voor een korte terugblik. Hoe zag deze maand eruit?

Blogs over Berlijn

Zoals gezegd ging september met veel nieuwe ervaringen van start. Met een nieuwe stad, weliswaar voor de duur van een weekend, en een nieuwe baan, waarvan ik de proeftijd nu achter me heb gelaten 😉 Beide kan ik samenvatten in één woord: goed! Over Berlijn kon je eerder al meer zien in een plog en meer lezen in 5x doen in Berlijn. Een derde blog over deze historische stad is in de vorm van een reisverhaal kun je binnenkort lezen.

Geursouvenirs

Ook schreef ik een stuk over bijzondere souvenirs die je op reis kunt verzamelen: geuren. Want waarom zijn geuren zulke sterke opwekkers van reisherinneringen? Dat lees je hier!

Benieuwd wat de drie meestgelezen blogs van september zijn?

  1. 5x doen in Berlijn
  2. Plog: een weekend in Berlijn
  3. 5x doen in Lissabon

De komende weken staan al een beetje in teken van onze voorbereiding voor de trip naar Oman. Lees: dagen aftellen en weinig tot niets inpakken -tot een dag of twee voor vertrek. En in de tussentijd ga je hier natuurlijk verse blogs vinden over Berlijn, Sicilië, wereldburgers en met een beetje mazzel meer…

Bye september!

Leave a Reply

