Reisinspiratie
Leave a Comment

Bye! Augustus 2015

overview reisblog maand augustus

Oeps. Er was afgelopen maand een hoop leuks te doen. Foodfestivalletjes, zonnige zaterdagen, dagje relaxen…Ik vergat bijna dat ik een blog heb. En ik zou mijn blogleven nog zo verbeteren! Gelukkig werd ik in augustus geholpen. Tijd voor een overzichtje. Welke blogs verschenen online, wat werd het meest gelezen?

De maand ging van start met een zonnig dagje varen in een fluisterbootje langs de knusse dorpjes rondom Broek in Waterland (aanrader!). Daarna bijna een marathon gelopen langs de tall ships van Sail 2015, een stadswandelingetje in Leiden en een wellnessdagje in een Unesco erfgoed. Fijn!

Gastblog, interview en tips

Gelukkig heeft mijn blog er niet al te erg onder hoeven lijden. Want ik kreeg dus hulp. Zo verscheen er een gastblog van Dennis over alles wat weird is aan Japan. En had ik een interview met ex-expat Marleen over haar tijd Brazilië. Daarnaast had ik nog wat tips in petto. Zoals 5 dingen om  te doen en zien in Zanzibar zonder strand, 4 hapjes die je niet mag missen op Sicilië. En een (vind ik zelf) fijne boekentip voor als je nog eens naar Nepal gaat.

Benieuwd wat de meestgelezen blog van augustus zijn?

  1. Wereldburger – expat in Brazilië
  2. Japan: een groot maf Disneyland
  3. 5x doen in Lissabon

Dank aan de helpers! Mede dankzij hen is de maand augustus de best bezochte maand so far geworden :).

Voor de komende maand staat er weer van alles op de planning. Sowieso ga je hier binnenkort foto’s en verhalen vinden van mijn stedenstripje naar Berlijn! En een nieuwe wereldburger en….

Bye augustus!

 

Leave a Reply

