Reisinspiratie
Leave a Comment

Bye! Juli 2015

terugblik juli 2015 reisblog

Een bijna hitterecord. Nachtvorst. Heftigste julistorm ooit gemeten. Een nieuwe baan. Juli 2015 was een turbulent maandje als je het mij vraagt. Even terugblikken! Waar ben ik geweest, welke blogs het best gelezen?

Overzomeren in eigen land

Ondanks de zomerstorm en de nachtvorst was juli in mijn beleving een fijne zomermaand. Lees: ik zat meer buiten dan achter mijn laptop. Vier nieuwe blogjes heb ik eruit weten te persen tussen de terrasjes, foodtruckfestivals, de loungebank in m’n tuin en muziekfestivals door. Het ‘overzomeren’ in eigen land heeft veel voordelen. Dit zijn toch de maanden waarin meteorologisch gezien de meeste kans is op warm zomerweer, het lekker rustig is op de weg naar werk en de kalender uitpuilt van de leuke dingen die overal worden georganiseerd. En als het dan weer herfst wordt, de dagen korter en de lucht grijzer, dan vertrekken wij naar warmere oorden. Fijn!

New job

Ik hoor je denken. Nieuwe baan? Ja! Ik ga daar in dit blog niet te lang bij stilstaan (dit artikel is toch echt bedoeld als terugblik), maar in het kort: in de reisbranche, in mijn vakgebied (communicatie). Spannend en uiteraard zin in!

Blogs over Jordanië, Trinidad, Sicilië en camera’s

Terug naar dit blog. De bezoekersaantallen blijven stabiel ondanks de vakantieperiode en veel verkeer via zoekmachines (jeej!). In juli kon je lezen over mijn bucketlister in Jordanië, foto’s bekijken van Trinidad, tips om je saaie spiegelreflex op te leuken  en ook foodtips: wat je echt moet proeven als je in Sicilië bent.

Benieuwd wat de meest gelezen blogs van juli zijn?

  1. Wat te doen met de cameratas?
  2. Sicilië in snapshots
  3. Plog: de kleuren van Trinidad

Een fotografisch minded top3 deze keer. Leuk om de verschillen per maand te zien! Ook grappig is dat het effect van een duwtje in de rug meteen duidelijk is in de bezoekerspieken (dank aan Kekkecamerariem.nl die mijn blog via Facebook deelde).

Oke, in augustus ga ik mijn blogleven weer beteren. Ook al is de maand al goed onderweg, er komen echt (echt!) weer nieuwe verhalen, ook van andere (wereld)reizigers. Dus stay tuned.

Bye juli!

Leave a Reply

