Fotografie
Comments 2

Plog: kleuren van Trinidad

Car in Trinidad, Cuba

Trinidad bekent kleur. Een van de mooiste plekken die ik heb bezocht tijdens onze rondrit over Cuba. Een autoluw, knus centrum geplaveid met kinderkopjes en een mozaïek aan geverfde huizen zo ver als de straatjes van het Unesco Werelderfgoed reiken. Het stadje vormt zich aan de hand van kleuren, mensen en muziek. In deze plog breng ik (een deel van) de kleuren van Trinidad in beeld.

Muziek op straat

trinidad cuba blog

Plaza Mayor

plaza trinidad cuba blog centrum trinidad cuba reizen trinidad cuba travel church

Op straatkids cuba trinidad travel blog

colors trinidad travel cuba trinidad reisblog

Meer over Cuba:

2 Comments

  1. Pingback: Bye! Juli 2015 | Not by the travel book

  2. Gaaf! Dit is precies zoals ik me Cuba voorstel. Rauw en kleurrijk. Ik ga nog even door je andere blogs struinen. Volgens jaar misschien naar Cuba!

    Like

Leave a Reply

