Reisinspiratie
Leave a Comment

Bye! Mei 2015

Mei reisblog overzicht terugblik Europa Nepal

Time flies. Dus ga ik kort door de afgelopen meimaand heen. Waar ben ik geweest, welke blogs het meest gelezen en wat kon je deze maand nog meer terugvinden op dit blog? 

Stedentrip Berlijn cadeau

In mei ben ik jarig. Leuk, want ik mag nog één jaartje als twintiger door het leven. Niet dat ik daar erg mee zit. Denk ik. Hence de appeltaart met het kaarsje. Wat nog leuker is van jarig zijn: een citytrip naar Berlijn cadeau krijgen. Jeej! Nog even oefenen op Ich bin ein Berliner en dan kunnen we in september abfahren.

Rondrijden op Sicilië

Maar voor ik ongemerkt weer vooruit aan het kijken ben, even terug naar het begin van mei. Want de maand begon goed. Op vrijdag 1 mei stapte ik met twee vriendinnen op het vliegtuig voor een paar dagen Sicilië. Heerlijk! Nadat we daar een paar dagen heerlijk rondgereden hadden, volgden een aantal korte werkweekjes met vrije dagen rondom Hemelvaart en Pinksteren. Ik kan niet goed stilzitten, dus het werd een rondje langs Rollende Keukens in het Westerpark (pfoe erg druk!), wandelen in de polder en de Amsterdamse waterleidingsduinen, verjaardag vieren, barbecueën met vrienden en meer van die leuke dingen. Alsof je je vakantie een beetje verlengd. Fijn!

Reisblogs over Jordanië, Lissabon en Barcelona

Ondertussen kon je op dit blog verhalen lezen over Jordanië, Lissabon en Barcelona. Ik gaf 5 redenen om op reis te gaan (dus als je nog een excuus zoekt ;)) een leuke boekentip, en deelde mijn eerste twee bucketlistervaringen: skydiven en de Inca trail in Peru lopen. Ook was er een verhaal dat ik niet meer kon plaatsen en schreef en andere met een belangrijke oproep: Over Nepal…

Benieuwd wat de meest gelezen blogs van mei zijn?

1. Snapshots Sicilië
2. 5x doen in Lissabon
3. Eten in Gent

Europa doet het goed op mijn blog! En uiteraard vind ik het helemaal niet erg om vaker een stedentrip te doen.

Dit was mei 2015. Ook leuk (voor mij) is dat de bezoekersaantallen steeds een (klein) beetje oplopen. Mei is het best bezocht tot nu toe. Er komen nog genoeg verhalen, nieuwe reizen en tips aan dus neem vooral snel weer een kijkje.

Bye mei!

Leave a Reply

