Reisinspiratie
Comment 1

Mijn nominatie voor de Liebster Award!

Liebster award logo

De Liebster Award. Wat? Ik moest even googlen om erachter te komen wat deze award nu precies betekent toen Leana van Dutch on the move mijn blog nomineerde. De award is in het leven geroepen om (beginnende) bloggers extra te promoten en hen beter te leren kennen. Vervolgens nomineer je zelf weer een aantal andere (newly) bloggers. Hoe fijn!

De Q&A

1. Wanneer ben je gestart met bloggen?

Ik schreef af en toe al verhalen over de leuke, gekke en vreemde dingen die ik op reis tegenkwam. Daar kwamen vaak leuke reacties op. Er zit zoveel info in mijn persoonlijke reisboekjes, dat ik begin dit jaar dit reisblog ben gestart!

2. Wat is je favoriete land/stad en waarom?

Favoriet is op dit moment Namibië, omdat dit mijn laatste reis was. Ontzettend mooi Afrikaans land, veel diversiteit in landschap, cultuur en natuur. Ook fijn: je kunt hier prima zelf doorheen rijden! Favoriete stad is New York, dat behoeft volgens mij geen uitleg 😉

3. Hoeveel talen spreek je?

Nederlands, Engels en een beetje Duits.

4. Wat is je favoriete life quote?

Heb ik niet echt. Wat ik wel een fijne vind is: The world is too big to stay in one place. Die pas ik graag toe!

5. Wat je je favoriete blog post tot nu toe?

Dat is Een klein beetje Cuba. Mijn eerste echte reisverhaal!

6. Wat is je meest dierbare reisherinnering?

Pfoe dat zijn er gelukkig veel! Een van de mooiste was denk ik de aankomst in Suriname. Voor het eerst buiten Europa op reis en dan meteen ook voor 5 maanden! De rit van het vliegveld naar het appartementje in Paramaribo, al die indrukken, nieuw avontuur, that’s where it all began.

7. Koffer of backpack?

Backpack. Veel flexibeler. En ook: omdat je een backpack zo makkelijk in een bus, boot of kofferbak propt 😉

8. Fancy hotel of hostel?

Optie C. Een knus boetiekhotel. Zoveel fijner om in een klein hotelletje met goede service en schone (en vaak prachtige) kamers te verblijven vs grote luxe hotelketens of afgeragde hostels.

9. Wat is jouw favoriete travel app?

Ehmm…ik ben een van die laatste der Mohikanen die haar telefoon uitzet als ze op reis is. Misschien moet ik daar eens mee stoppen voor dit blog?

10. Als je maar vijf items mee mag nemen op reis, welke neem je dan mee?

Notitieboekje en pen (telt dat als twee?), mijn Nikon, een zonnebril en geld!

11. Wat staat er bovenaan jouw bucketlist?

Een heeeeele lange rondreis met een campertje door Nieuw-Zeeland!

Dan nu mijn elf vragen voor andere (reis)bloggers:

– Waarom deze naam voor jouw blog?
– Waarom ben je een blog gestart?
– Wat vind je het leukst aan het bloggen?
– Wat is je favo stad?
– Wat voor type reiziger ben je?
– Koffer of backpack?
– Naar welk land zou je niet meer teruggaan?
– Wat is jouw favoriete blogpost?
– Welk boek neem je zeker mee tijdens je volgende reis?
– Welke app kun je niet missen?
– Wat staat er bovenaan jouw bucketlist?

And the nominees are:

Nogmaals dank Leana voor de nominatie!

 

1 Comment

  1. Pingback: Liebster Award: meer over Reishonger | Reishonger.nl

Leave a Reply

